Print Page | Close Window

Challenge For TSOH or Ant Green!!!

Printed From: HairBoutique.com
Category: 360 Waves
Forum Name: 360 Battle Forum
Forum Description: All Wave Battles Here
URL: https://talk.hairboutique.com/forum_posts.asp?TID=54865
Printed Date: December 05 2020 at 9:40am


Topic: Challenge For TSOH or Ant Green!!!
Posted By: jamaicakid85
Subject: Challenge For TSOH or Ant Green!!!
Date Posted: July 20 2007 at 12:56pm
Originally posted by jamaicakid85 jamaicakid85 wrote:

[QUOTE=Three-Six-Oh!]Btw. Jamaicakid85, I'm down for a battle.
Hit me back w/a. It has to be after July 17th and before August 4th.
I'm takin on Ant the 17th and I don't wanna spoil my best pics.
And after August 4th I'm gettin ready to move to Lorman.

I'll start callin out more battles (Cash, Chris, LDIZL, Preme, Supa, no order) once I get settled in and see what my activity will be like.


 
I'll be glad to battle any one of the above people was expecting you guys to battle it didn't go down so here I am the constellation prize!!!
So whoever wants to battle around the timeframe of Aug 1-10 let me know !


-------------

Waves(2001-Present)



Replies:
Posted By: stormy_seas
Date Posted: July 20 2007 at 1:01pm
so they aint gonna battle neva? dammit man
 
j kid, go ahed and smoke them nikkas out ( and i dont mean share your weed) LOL


-------------
www.datpiff.com


Posted By: jamaicakid85
Date Posted: July 20 2007 at 1:03pm
Lol!!!

-------------

Waves(2001-Present)


Posted By: JMAN21
Date Posted: July 21 2007 at 3:51pm
lol but yall gonna battle or wut. i want to c some of j kids pics

-------------


Posted By: jamaicakid85
Date Posted: July 21 2007 at 6:42pm
I hope so I need some kind of warm-up before the coast battle and my waves are once again getting more lethal by the minute and I need somebody to kind of make an example out of, and temporarily quench my thirst for battle, and I will post an update on Wednesday because my hair aint light anymore so Wednesday would be perfect.

-------------

Waves(2001-Present)


Posted By: JMAN21
Date Posted: July 21 2007 at 9:52pm
u need a guiney pig lol

-------------



Print Page | Close Window