Print Page | Close Window

soulja boy and his bapes

Printed From: HairBoutique.com
Category: Hip Hop
Forum Name: Hip Hop Fashion
Forum Description: Whos Wearing What
URL: https://talk.hairboutique.com/forum_posts.asp?TID=56109
Printed Date: November 15 2019 at 5:13pm


Topic: soulja boy and his bapes
Posted By: stormy_seas
Subject: soulja boy and his bapes
Date Posted: August 31 2007 at 9:53pm
you think he'll bring em around?

-------------
www.datpiff.com



Replies:
Posted By: stormy_seas
Date Posted: September 02 2007 at 10:33am
what i mean by that is, do yall think you gone set a new trend
and make the the shoe to have?


-------------
www.datpiff.com


Posted By: stormy_seas
Date Posted: September 02 2007 at 10:48am
http://www.officialbape.com/forums/index.php?showtopic=12&st=10 - http://www.officialbape.com/forums/index.php?showtopic=12&st=10
this n**** went overboard on his bape collection

-------------
www.datpiff.com


Posted By: Willie SKRILLA
Date Posted: September 02 2007 at 11:18am
No. 

-------------
You can't win with women. You just have to maintain."
- Wave Connection


Real Recognize Real


Posted By: Sleepy B
Date Posted: September 02 2007 at 11:22pm

Nobody cares about bapes here anymore. Even if they only costed like $30 no one would buy em. A few impressionable people might buy em bcuz they hear soulja boy talkin bout em. I stick 2 Mikes and 1's. I hardly buy Mikes anymore. I still got a few I gotta buy this year tho LOL.



-------------


Posted By: stormy_seas
Date Posted: September 02 2007 at 11:29pm
uh...id buy em for 30, lol
i aint gone trip, but that is a good deal thoguh


-------------
www.datpiff.com


Posted By: Sleepy B
Date Posted: September 02 2007 at 11:40pm
yea its a good deal but somebody here said somethin similar 2 dis. when u c old people and cluckas wearin somethin, its officially dead LOL.

-------------


Posted By: Willie SKRILLA
Date Posted: September 03 2007 at 1:16am
I'm on that grown man steez tip. The young Yung Dro ya dig?

-------------
You can't win with women. You just have to maintain."
- Wave Connection


Real Recognize Real


Posted By: joecool
Date Posted: September 03 2007 at 3:03pm
Originally posted by Sleepy B Sleepy B wrote:

Nobody cares about bapes here anymore. Even if they only costed like $30 no one would buy em. A few impressionable people might buy em bcuz they hear soulja boy talkin bout em. I stick 2 Mikes and 1's. I hardly buy Mikes anymore. I still got a few I gotta buy this year tho LOL.

Shoot i'd buy em' for 30 in  a sec. but. Anyways, naw soulja boi ain't bringing them back....if anything Wayne  and skateboard P brought em bac last year,but yup there gone now

-------------


Posted By: 25cent
Date Posted: September 03 2007 at 6:44pm
I still rock them occasionally but they are out of style 

-------------
Captain Of Blackspinnas
Thats why they call us black spinnas
[IMG]http://img47.imageshack.us/img47/1112/5992504781vg1.gif" />
BLACK SPINNAS


Posted By: meech313
Date Posted: September 29 2007 at 6:08pm
I have a authentic pair but I dont even wear them anymore

-------------


Posted By: stormy_seas
Date Posted: September 29 2007 at 7:31pm
^ mail em to me
 
somma ya talkin like wearing bapes is an embarresment


-------------
www.datpiff.com


Posted By: Willie SKRILLA
Date Posted: September 30 2007 at 1:22am
Naw they stiil straight.

-------------
You can't win with women. You just have to maintain."
- Wave Connection


Real Recognize Real


Posted By: jamaicakid85
Date Posted: October 04 2007 at 10:01am
Bapes been out of style for awhile I haven't seen anybody wear it around here since last October.

-------------

Waves(2001-Present)


Posted By: joecool
Date Posted: October 04 2007 at 6:58pm
bapes-BBC-ICE CREAM :they all fit in to the same category kinda;so is it cool to still rock BBC and Ice Cream hoodies/shoes?

-------------


Posted By: mak_em_c_sicc
Date Posted: November 01 2007 at 10:01pm
soulja boi wear fape..not bape



Print Page | Close Window