Print Page | Close Window

WAVE COMPETITIONS

Printed From: HairBoutique.com
Category: 360 Waves
Forum Name: Men's 360 Waves - Part II
Forum Description: About 360 Waves
URL: https://talk.hairboutique.com/forum_posts.asp?TID=42308
Printed Date: October 24 2021 at 9:50am


Topic: WAVE COMPETITIONS
Posted By: chillin22
Subject: WAVE COMPETITIONS
Date Posted: April 13 2006 at 1:46pm

i think it would be a good idea and a great boost to this site to get some wave competitions started. we hav some good spinners. 2 people would set a date to battle and inbetween that time to seriously get their brush on. the waver that spins the most based on a poll wins. they could be judged on deepness, connection or just overall improvement. the wavers would take pics of how they're waves are now and compare them on the date of their battle. this would motivate wavers to improve their own waves and take them to the next level.



-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!



Replies:
Posted By: 1shot_killah
Date Posted: April 13 2006 at 8:07pm
yeah that is a really good idea


Posted By: ButchBoi05
Date Posted: April 13 2006 at 8:16pm
Its been mentioned before ...but I guess it just never jumped off but it is a excellent Idea.

-------------


Posted By: rocawaves23
Date Posted: April 13 2006 at 8:42pm
Cedclark would kill.............


Posted By: DizzKid
Date Posted: April 14 2006 at 2:42pm
yo ima challange butchboi05 cuz i aint put nutin new yet so wat u say cuz on may 2 put yo pics up

-------------
~ROCKSTAR~


Posted By: swissta
Date Posted: April 14 2006 at 3:00pm
wowww a challenge already...I wanna battle someone also..Come on BRING it anyone..apart from 360spinna, cedclark and Sjay lol

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: wavemasterx
Date Posted: April 14 2006 at 3:21pm
Sounds good!!........Im gon have ta take 1st place thoughLOL

-------------
markeith the wavemaster!!


Posted By: DizzKid
Date Posted: April 14 2006 at 3:37pm
ill battle both yall butsa's naw jus playn but fa real put ya pics up on da date and well c

-------------
~ROCKSTAR~


Posted By: chillin22
Date Posted: April 14 2006 at 4:18pm

ok it sounds like  we got our first battle dizzkid vs butch. if u feel up to it. let's set a date and get back to us....



-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: 1shot_killah
Date Posted: April 14 2006 at 9:27pm
sounds good 2 me  start gettin the before pics up so we can see how yall progress


Posted By: ButchBoi05
Date Posted: April 15 2006 at 12:48am
Sounds kool 2 me...even though I had to cut my hair since the last time i posted...but I think it helped me out for the best...but it kinda messed with my sides cuz I got a close # 2 atg...which is below my curl length on my sides...I was plannig on posting @ the end of may cuz thats when Im gettin a cut.

-------------


Posted By: thenumber1lon
Date Posted: April 15 2006 at 7:55am
yeah that would probably be straight.


Posted By: Knives
Date Posted: April 15 2006 at 9:15am
Give me a month to get back to my wavin glory


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 15 2006 at 11:20am
i dont know i gotta go wit boi wonda lol

-------------


Posted By: chillin22
Date Posted: April 15 2006 at 2:57pm

sounds good. so u want to battle may 30th butch and dizzkid? let me know if thats cool. i guess da pics u hav now butch our ur recent which look very good. all we need is dizzkid's pics now. post them asap!

dizzkid vs butch may 30th.

get back wit us to confirm or change date.  



-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: chillin22
Date Posted: April 15 2006 at 3:13pm
i almost forgot what do u butch and dizzkid want to be judged on? deepness, connection or just overall improvement. i would think overall improvement because it would be easier. but tell me what u guys think.

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: DizzKid
Date Posted: April 15 2006 at 3:54pm

all da above heres a few pics

 

 

 

 

 



-------------
~ROCKSTAR~


Posted By: ButchBoi05
Date Posted: April 15 2006 at 7:30pm
Its a date...overall sounds good to me

-------------


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 16 2006 at 12:14am
ok so who u think gone win dis

-------------


Posted By: swissta
Date Posted: April 16 2006 at 8:23am
pretty tight man but i gotta back butch on this one..but let the waves talk 4 themselves

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: DizzKid
Date Posted: April 16 2006 at 9:28am
  http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNxmk572DVUS">Homey  i gotta a pretty good shot





http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb068_ZNxmk572DVUS">

-------------
~ROCKSTAR~


Posted By: chillin22
Date Posted: April 16 2006 at 11:34am
may 30th it is.......

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 16 2006 at 12:44pm
damn wit all these competitons goin on i feel like havin ne maself.

-------------


Posted By: chillin22
Date Posted: April 17 2006 at 11:20am

iight boy wonda vs fatbusta. may 30th it is. u can be judge on overall improvement.



-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: chillin22
Date Posted: April 17 2006 at 11:23am
boy wonda and fatbusta we need ur current pics....

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 17 2006 at 10:10pm
iight buh dese 1 are from 05

-------------


Posted By: chillin22
Date Posted: April 18 2006 at 11:15am

thnx for the pics. we now need fatzbusta's pics.

the contenders will not just be judged on who has the best waves but also how much they've improved from their last pics. if a contender has better waves but has made less improvement and the other contender has significantly improved from his recent pics than he still has a chance of winning. so its not just who has the best waves......but also who has improved the most.



-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: 1shot_killah
Date Posted: April 18 2006 at 5:48pm
ok this could be a good match as well cant wait to see fatzbusta's pics


Posted By: wavessonice
Date Posted: April 18 2006 at 5:59pm

  heres my pic the pic isnt the best quality because i took it on a phone

By the way these waves are ALL NATURAL STRICTLY WATER!!!!!!

 



Posted By: 1shot_killah
Date Posted: April 18 2006 at 6:02pm
it has an x on it its not showin up try repostin it 


Posted By: wavessonice
Date Posted: April 18 2006 at 6:05pm


Posted By: 1shot_killah
Date Posted: April 18 2006 at 6:08pm
it still has an x


Posted By: wavessonice
Date Posted: April 18 2006 at 7:12pm

the pic isnt the best quality because i took it on a phone



Posted By: 1shot_killah
Date Posted: April 18 2006 at 7:14pm
lookin nice lets get this battle on then i wanna see some good progress by may 30th


Posted By: chillin22
Date Posted: April 18 2006 at 9:55pm
they comin in good fam.

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: chillin22
Date Posted: April 24 2006 at 12:05pm

iight so fatzbusta is obviously takin a break/vacation or somethin

boywonda vs swissta. 2nd challenge on may 30th. u'll be judged on overall improvement from ur most recent pics.



-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: swissta
Date Posted: April 24 2006 at 1:09pm
yup yup das kool..ama post my recent pix in a few minz

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: swissta
Date Posted: April 24 2006 at 1:17pm

wowww...boywonder...ur a tough kat 4 me 2 battle..May the best man win....Here are a few recent pix. Time 2 work extra hard now!!

  LMAO(No i didnt dye my hair like sisqo..was bored so i inverted it)



-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: chillin22
Date Posted: April 24 2006 at 3:52pm
they tite the hard work is payin off....

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: 1shot_killah
Date Posted: April 24 2006 at 4:03pm
with all these battles going on i think we need to go have to get a section dedicated only for wave battles


Posted By: swissta
Date Posted: April 24 2006 at 4:42pm
 every1 is steppin up boi...

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: dmavrcks
Date Posted: April 24 2006 at 5:36pm
dis idea is poppin

-------------
"What goes around comes around"


Posted By: 1shot_killah
Date Posted: April 24 2006 at 5:55pm

^^^ yeah i feel u this is defienitely one of the hottest threads



Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 24 2006 at 9:36pm
it is one of da hottest threads Swissta i hope u dont drift away like ma otha opponent lol im playin ya ma y da best boi win SHAWTY

-------------


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 25 2006 at 1:31am
iz dere gonna be n e otha battles on MAY30th the deadline?

-------------


Posted By: chillin22
Date Posted: April 25 2006 at 10:54am
^^yea we got dizzkid vs butchboi on the same date...

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: swissta
Date Posted: April 25 2006 at 1:29pm

kool... Dis should be noiceee man



-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: chillin22
Date Posted: April 25 2006 at 3:17pm

^lol

on the deadline afta the contestants post their pics we'll give everybody a chance to state their comments/compliments and opinions of who the winner should be...depending on what time of day u post ur pics...i think regardless we should give the wave members at least a full day to get their comments in....there's a lot of members on here and it would be fair to them since they mite be busy to give them a chance to not miss out on these events. since we hav 2 big competitions on the same deadline...afta that we'll tally up the poll and announce the winner..let me know if that sounds fair.



-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: swissta
Date Posted: April 25 2006 at 4:16pm
 thats kool man. Good idea no doubt.

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 25 2006 at 9:54pm
good idea but who gonna post da topic?

-------------


Posted By: chillin22
Date Posted: April 26 2006 at 11:16am

^^ it all will be posted in this thread(ur deadline pics, wavers comments of who the winner should be)



-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 26 2006 at 5:15pm
iight

-------------


Posted By: 1shot_killah
Date Posted: April 26 2006 at 9:26pm
lets get brushin then fellas


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 27 2006 at 3:00am
im on it me n swissta watch out shawty

-------------


Posted By: chillin22
Date Posted: April 27 2006 at 1:42pm

swissta i can tell boy wonda is gon bring it



-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: swissta
Date Posted: April 27 2006 at 2:14pm
i know lol.. End of the day its all loveee man. We all here 2 achieve them 360s..But boyWonda..am gonna bring it 2 u hardcore. May the best waver winn

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 27 2006 at 7:45pm
i all ready did lol swissta im playin boi

-------------


Posted By: NDGthaDon
Date Posted: April 27 2006 at 10:46pm
I need to get my pictures on here can u use a webcam to get a picture.

-------------




Posted By: chillin22
Date Posted: April 28 2006 at 1:35pm
^^ yea a webcam or a camera phone will work

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 29 2006 at 7:37am
make sure one of the two have good quality tho

-------------


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 30 2006 at 7:27am
make sure this topic stays on the first page

-------------


Posted By: swissta
Date Posted: April 30 2006 at 6:28pm
lol.am sure it will..

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: April 30 2006 at 11:14pm
i hope it does dont want it to leave the first page at all

-------------


Posted By: chillin22
Date Posted: May 01 2006 at 11:32am
lol...how do u get it to stay on the 1st pg?

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: NDGthaDon
Date Posted: May 01 2006 at 12:30pm
people keep callin each other out or keep writin lol.

-------------




Posted By: swissta
Date Posted: May 01 2006 at 1:41pm
yup ^^ lol

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: May 01 2006 at 9:18pm
dats wat to do to make t stay on the first page

-------------


Posted By: NDGthaDon
Date Posted: May 01 2006 at 11:29pm
waves competitions

-------------




Posted By: cedclark
Date Posted: May 02 2006 at 2:42pm
^^

-------------


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: May 02 2006 at 6:30pm
aaaaa ced wat it is yo

-------------


Posted By: NDGthaDon
Date Posted: May 02 2006 at 11:28pm
dam tha waves thats what good man whats really good woatee.

-------------




Posted By: Boy Wonda
Date Posted: May 02 2006 at 11:46pm
^wa u talkin bout

-------------


Posted By: chillin22
Date Posted: May 03 2006 at 11:11am

i don't think anyone wants to battle cedclark



-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: swissta
Date Posted: May 03 2006 at 1:19pm
lol ced will murder guys man. His waves are jus .... its jus......
oh i cnt say it man. His waves r jus 2 much

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: chillin22
Date Posted: May 03 2006 at 3:42pm
^ lol

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: May 03 2006 at 7:48pm
hell ya he'll eat your food

-------------


Posted By: NDGthaDon
Date Posted: May 04 2006 at 1:08am

i think my waves r cool but dam.



-------------




Posted By: chillin22
Date Posted: May 22 2006 at 7:39pm
just reminding wave contenders(dizzkid vs butchboi, swissta vs boywonda) 8 more days to showdown. goodluck!

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: chillin22
Date Posted: May 22 2006 at 7:45pm
post ur new wave pics in this thread.

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: wnb85
Date Posted: May 22 2006 at 8:22pm

whats good who wanna battle me? I got the full 360 already but im workin on straightening them out



-------------
"They spinnin' n**** they spinnin'" - Chris Rock
[IMG]http://i81.photobucket.com/albums/j228/wnb85/Picture190.jpg" />


Posted By: Chi-Town_Boy
Date Posted: May 22 2006 at 8:26pm
yo waves is tight

-------------
Making A Big Comeback New Pics Coming Soon



Posted By: lawless
Date Posted: May 22 2006 at 8:27pm
Awwww Sh** here we go lol
good luck to yall ( aint spinnin yet so entry for me lol)


-------------
change is good


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: May 22 2006 at 10:33pm
^lol

-------------


Posted By: chillin22
Date Posted: May 23 2006 at 12:56am
^^ lookin good boywonda. look forward to ur battle pics on may 30th i hope dizzkid hasn't backed out.

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: swissta
Date Posted: May 23 2006 at 11:41am
dis shuld b interesting

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: chillin22
Date Posted: May 23 2006 at 4:19pm
^^ lol...2 battles on the same date. this thread will go crazy on the battle date.

-------------
the wave game is a game of stategies, methods, and experience to become a champion!


Posted By: swissta
Date Posted: May 23 2006 at 5:29pm
no doubt G..Its gonna b flooded full of comments nd pix mayunnn

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: May 23 2006 at 5:31pm
hell ya boi

-------------


Posted By: thenumber1lon
Date Posted: May 23 2006 at 8:07pm
lol, cant wait.


Posted By: fresh2def
Date Posted: May 23 2006 at 8:25pm
whens the next battle date? i want to enter the next one!

-------------
To spin or not to spin...



Posted By: Boy Wonda
Date Posted: May 23 2006 at 10:06pm
jus call someone out and make a date

-------------


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: May 25 2006 at 11:16pm
the competition is only 4 DAYS away so get ready ya'll

-------------


Posted By: stillnotaplaya
Date Posted: May 26 2006 at 1:01am
*gets ready*

-------------


Posted By: swissta
Date Posted: May 26 2006 at 5:11am
hell yea

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: May 26 2006 at 10:14am
damn boi it is what it is

-------------


Posted By: NDGthaDon
Date Posted: May 26 2006 at 11:58pm
hey yo cuz.

-------------




Posted By: ~Poseidon~
Date Posted: May 27 2006 at 12:15am
fresh2def should battle wnbe85


Posted By: swissta
Date Posted: May 27 2006 at 5:25am
true true u know...are u lot on it??

-------------
[IMG]http://i10.tinypic.com/2rw6ddu.jpg" />
Answer 2 Wave Problems . . . Simply Just Brush More Dammit!


Posted By: wnb85
Date Posted: May 27 2006 at 10:33am
sounds like a good match up. whats good fresh?

-------------
"They spinnin' n**** they spinnin'" - Chris Rock
[IMG]http://i81.photobucket.com/albums/j228/wnb85/Picture190.jpg" />


Posted By: Boy Wonda
Date Posted: May 27 2006 at 3:10pm
aaaa i think dat will be a nasty battle what yall think

-------------



Print Page | Close Window