Print Page | Close Window

The Chrisdog Update!!!

Printed From: HairBoutique.com
Category: 360 Waves
Forum Name: 360 Battle Forum
Forum Description: All Wave Battles Here
URL: https://talk.hairboutique.com/forum_posts.asp?TID=57260
Printed Date: November 28 2020 at 2:16pm


Topic: The Chrisdog Update!!!
Posted By: jamaicakid85
Subject: The Chrisdog Update!!!
Date Posted: October 20 2007 at 7:18pm
These were C-Dogs battle pics but since there is no battle I'm using these as his update pics enjoy!!!
 
http://img404.imageshack.us/img404/6743/picture018xp2.jpg">
 
http://img444.imageshack.us/img444/2750/picture019ak7.jpg">
 
http://img404.imageshack.us/img404/7788/picture011eq4.jpg">
 
http://img248.imageshack.us/img248/4999/picture001tp7.jpg">
 
http://img404.imageshack.us/img404/3650/picture009cq8.jpg">
 
http://img339.imageshack.us/img339/5263/picture024ln1.jpg">


-------------

Waves(2001-Present)



Replies:
Posted By: 25cent
Date Posted: October 20 2007 at 7:29pm
Damn thats some spinning waves I don't know if dub-c would have survived 

-------------
Captain Of Blackspinnas
Thats why they call us black spinnas
[IMG]http://img47.imageshack.us/img47/1112/5992504781vg1.gif" />
BLACK SPINNAS


Posted By: Willie SKRILLA
Date Posted: October 20 2007 at 7:29pm
http://img404.imageshack.us/img404/6743/picture018xp2.jpg - Nice.

-------------
You can't win with women. You just have to maintain."
- Wave Connection


Real Recognize Real


Posted By: 25cent
Date Posted: October 20 2007 at 7:33pm
fixed for you jkid

-------------
Captain Of Blackspinnas
Thats why they call us black spinnas
[IMG]http://img47.imageshack.us/img47/1112/5992504781vg1.gif" />
BLACK SPINNAS


Posted By: Sleepy B
Date Posted: October 20 2007 at 7:39pm
Speechless 4 real

-------------


Posted By: jamaicakid85
Date Posted: October 20 2007 at 7:39pm
Thanks quarter water for some reason it takes me alot longer to fix than it normally would on my other laptop but at least now everybody can see what I was talking about Chrisdog meant business lol.

-------------

Waves(2001-Present)


Posted By: meech313
Date Posted: October 20 2007 at 7:54pm
Originally posted by Sleepy B Sleepy B wrote:

Speechless 4 real


iagreesign   ur ish is trained very well for the type of hair that u have.


-------------


Posted By: Don Twista
Date Posted: October 20 2007 at 8:04pm
lol..i see y wave connect was scared

-------------


Posted By: Gristyle
Date Posted: October 20 2007 at 8:11pm
I can't wait to see what WC has to say

-------------
[IMG]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Gristyle/84497587_l.gif" />
I eat waves like cake
360 DEEP!


Posted By: Jkid3
Date Posted: October 20 2007 at 8:31pm
wat length is homie's hair at on these?

-------------
when in Doubt..Wolf it out!

Before I Self Destruct - February 3, 2008

http://img80.imageshack.us/img80/7914/dsc00375dj5.jpg


Posted By: relly16
Date Posted: October 20 2007 at 8:32pm

im feelin the wave, that would have been a battle.



Posted By: stormy_seas
Date Posted: October 20 2007 at 8:48pm
Originally posted by Gristyle Gristyle wrote:

I can't wait to see what WC has to say
 
chrisdog > dub c
 
is all that needs to be said


-------------
www.datpiff.com


Posted By: 25cent
Date Posted: October 20 2007 at 9:07pm
dang ya mean LOL

-------------
Captain Of Blackspinnas
Thats why they call us black spinnas
[IMG]http://img47.imageshack.us/img47/1112/5992504781vg1.gif" />
BLACK SPINNAS


Posted By: chrisdog212
Date Posted: October 20 2007 at 9:11pm
Quote wat length is homie's hair at on these?
 
it was a few days after a cut
and i cut it to a #3 wtg
indian hemp makes ur hair thicker fast forreal : /
 
and thanks alot to jaimaca for posting the pics for me
 


-------------



[IMG]http://img255.imageshack.us/img255/2333/picture063jq1.jpg" />


Posted By: Jkid3
Date Posted: October 20 2007 at 9:36pm
lol, thats wats up..cool man i hope i can get mine to your level one day in tha future. *thumbs up*

-------------
when in Doubt..Wolf it out!

Before I Self Destruct - February 3, 2008

http://img80.imageshack.us/img80/7914/dsc00375dj5.jpg


Posted By: hurrikanehed17
Date Posted: October 20 2007 at 9:41pm
mi yutes beastin it truss Clap


Posted By: King Cash
Date Posted: October 20 2007 at 10:32pm

Good gawd! Remember when we battled a while a ago and i said that you're gonna be a beast one day? Well today's that day bruh!!

You're still a loser tho :-P



-------------
http://www.picoodle.com/view.php?img=/3/12/8/f_sigma008m_7947f3e.jpg&srv=img37">
Phi Beta Sigma Fraternity Inc


Posted By: gnarly_waves
Date Posted: October 20 2007 at 10:59pm
chris, u make noticeable improvments everytime u update. this really helps validate ur top 10 position for real!

-------------
"but this is the remix, with the cheap tricks, hittin' sweet licks, and I cut the braids off but the waves in the fade'll make you seasick!"



Posted By: BIG-
Date Posted: October 20 2007 at 11:33pm
fa real & 2 christian dis shud make u change ur thoughts of
 
WC being
_____________________
chris


-------------
[IMG]http://img338.imageshack.us/img338/9080/wezzy4bi4.jpg" />
[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p92/kekon14/lil-2.jpg" />


Posted By: BIG-
Date Posted: October 20 2007 at 11:35pm
also when I think it was WC correct me if i was wrong was comparing chris to Three-Sixty-Ing from 360 the 1st 2 pics who have made it seem so

-------------
[IMG]http://img338.imageshack.us/img338/9080/wezzy4bi4.jpg" />
[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p92/kekon14/lil-2.jpg" />


Posted By: Shockwave
Date Posted: October 20 2007 at 11:36pm
...if i beat you...

-------------
Aka Doc Shock


Posted By: Willie SKRILLA
Date Posted: October 20 2007 at 11:42pm
...I will laugh so hard...

-------------
You can't win with women. You just have to maintain."
- Wave Connection


Real Recognize Real


Posted By: Gristyle
Date Posted: October 20 2007 at 11:46pm
...Then kiss King G's ring....

-------------
[IMG]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Gristyle/84497587_l.gif" />
I eat waves like cake
360 DEEP!


Posted By: chrisdog212
Date Posted: October 20 2007 at 11:50pm
Quote As long as we on the subject, I might as well come clean and let out my real opinion...
Chris I dont think you even at dubc's level.  You come out honestly believin u hot ish.  But really, I dunno, we all gotta really stop seein names and oh its hard cuz of his texture and get back to voting about waves.

Lets go check back
http://talk.hairboutique.com//forum_posts.asp?TID=52470 - http://talk.hairboutique.com//forum_posts.asp?TID=52470

How did you come close to competing here?
He gotchu beat bad in every category
symmetry, angle, straightness, there being waves in the right places...

Even this noob arguably one ups you..
http://talk.hairboutique.com//forum_posts.asp?TID=56494 - http://talk.hairboutique.com//forum_posts.asp?TID=56494

as far as connection and sh*t goes.

Im juz tryin to see what all the fuss is about guys, I think dubc outcha league.
 
 
lol i wish i woulda saw that in that topic
so i coulda replyed
 
BUT
those pics were old as hell...
i think those pics were from after my scalp and i was back in the game a little
so. u tell me now


-------------



[IMG]http://img255.imageshack.us/img255/2333/picture063jq1.jpg" />


Posted By: Willie SKRILLA
Date Posted: October 21 2007 at 12:28am
... and then you will kiss mine in a mutual show of respect...









































and then I'll kill you with a well placed assassin.


-------------
You can't win with women. You just have to maintain."
- Wave Connection


Real Recognize Real


Posted By: Gristyle
Date Posted: October 21 2007 at 1:07am


-------------
[IMG]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Gristyle/84497587_l.gif" />
I eat waves like cake
360 DEEP!


Posted By: SupaFresh208
Date Posted: October 21 2007 at 1:10am

And then there was the dog known as Chris jawdrop



-------------
"FOR BETTER CONNECTIONS BRUSH SLOWER WITH LESS PRESSURE"

WOLFING COMPLETE = MY WAVES ARE UNTOUCHABLE


Posted By: Willie SKRILLA
Date Posted: October 21 2007 at 1:12am
Originally posted by Gristyle Gristyle wrote:


And thus Skrilla said unto him
"Aye n**** you know you done f**ked up right. Ay n**** you wish. Ay n**** I feel light headed when I get an erection."
And thus the natural order was restored.


-------------
You can't win with women. You just have to maintain."
- Wave Connection


Real Recognize Real


Posted By: southrap
Date Posted: October 21 2007 at 5:37am
damn i like the spiral look... almost looks like you're lookin into a whirlpool

good sh*t


-------------


Posted By: ChristianTN8IS
Date Posted: October 21 2007 at 5:40am
Nice photos... definetly better than kriplah.


and hmmm

vs. http://talk.hairboutique.com//forum_posts.asp?TID=56988&KW=update

Wave Connection's wave connection is ridiculous nice.

I dunno how his waves are now...

but I dunno bout wave connecs back or whatever, i dunno this could be kinda close if wave connec couldnt provide enough angles like usual
chris.. u got a nice crown, n ur double mirror use or whatever for photos makes for nice photos, but move the mirror when u get it set, ur eyes in the lil mirror has always freaked me out, Lol.  I think your connection is like meh still but it could be part ur texture.  U def. run the game with hair that type.  n u have nice consistency as in having no dead spots lacking waves.

nice sh*t.  is that flash or no flash?


-------------
http://myspace.com/christianh
http://img410.imageshack.us/my.php?image=waves1.jpg">



Posted By: S.C. King
Date Posted: October 21 2007 at 5:45am
nice sh*t... of dub-c haz better waves then this.... OMG!!!

-------------
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2005022306508046141">


Posted By: Willie SKRILLA
Date Posted: October 21 2007 at 7:03am
@ Christian from what I can tell his connection is a result of his crown swirl. So its like the law of averages. You can only have so much with such and such.

-------------
You can't win with women. You just have to maintain."
- Wave Connection


Real Recognize Real


Posted By: Willie SKRILLA
Date Posted: October 21 2007 at 9:02am
Woop. Woop.

-------------
You can't win with women. You just have to maintain."
- Wave Connection


Real Recognize Real


Posted By: chrisdog212
Date Posted: October 21 2007 at 12:50pm
Quote Nice photos... definetly better than kriplah.


and hmmm

vs. http://talk.hairboutique.com//forum_posts.asp?TID=56988&KW=update

Wave Connection's wave connection is ridiculous nice.

I dunno how his waves are now...

but I dunno bout wave connecs back or whatever, i dunno this could be kinda close if wave connec couldnt provide enough angles like usual
chris.. u got a nice crown, n ur double mirror use or whatever for photos makes for nice photos, but move the mirror when u get it set, ur eyes in the lil mirror has always freaked me out, Lol.  I think your connection is like meh still but it could be part ur texture.  U def. run the game with hair that type.  n u have nice consistency as in having no dead spots lacking waves.

nice sh*t.  is that flash or no flash?
 
 
i think i mixed the flash's up on it, some were with flash and some werent with flash ill look at them in a few and tell yall
and the connection or the way my waves are isnt really like my full fault forreal, because u see how my crown spirals out like that?
well it spirals around my whole head
so my waves down go in a perfect 360's they just spiral around
(if no ones noticed that, look at my crown adn then look at the other pics and ull see how it does it)
but dont worry
im still workin on all my stuff lol
and haha @ u getting freaked out cause my eyes are lookin in the mirror
ill start tryna move the mirror, most of the time im just to lazy to move it so i just leave it there : /


-------------



[IMG]http://img255.imageshack.us/img255/2333/picture063jq1.jpg" />


Posted By: chrisdog212
Date Posted: October 21 2007 at 1:21pm
Heres pics from when i first started coming here
 
http://img49.imageshack.us/my.php?image=picture108uo7.jpg">
http://img49.imageshack.us/my.php?image=picture116jf0.jpg">
http://img136.imageshack.us/my.php?image=picture121bd3.jpg">
http://img62.imageshack.us/my.php?image=picture180aq8.jpg">


-------------



[IMG]http://img255.imageshack.us/img255/2333/picture063jq1.jpg" />


Posted By: jamaicakid85
Date Posted: October 21 2007 at 1:31pm
Big ass difference especially that right side, and for your texture it can't get much better I looked at all the pics and you are well connected good job. And people need to look at your old pics and look at the new ones and see the evolution.

-------------

Waves(2001-Present)


Posted By: wave connection
Date Posted: October 21 2007 at 2:21pm
Good job, ChrisDog.

-------------
DUB-C


Posted By: 25cent
Date Posted: October 21 2007 at 3:05pm
dang you really improved since then good job.Thumbs%20Up

-------------
Captain Of Blackspinnas
Thats why they call us black spinnas
[IMG]http://img47.imageshack.us/img47/1112/5992504781vg1.gif" />
BLACK SPINNAS


Posted By: Mr. Tsunami
Date Posted: October 21 2007 at 5:50pm
Is that a...whiteboy?


Posted By: 25cent
Date Posted: October 21 2007 at 5:56pm
he's mixed 

-------------
Captain Of Blackspinnas
Thats why they call us black spinnas
[IMG]http://img47.imageshack.us/img47/1112/5992504781vg1.gif" />
BLACK SPINNAS


Posted By: ChristianTN8IS
Date Posted: October 22 2007 at 2:31pm
lol us lightskin can get the job done
:P


-------------
http://myspace.com/christianh
http://img410.imageshack.us/my.php?image=waves1.jpg">



Posted By: KingProdigy617
Date Posted: October 22 2007 at 3:36pm
^Yeah!

-------------


Posted By: JMAN21
Date Posted: October 22 2007 at 3:41pm

Whooaaa!! with that type of texture ive never seen anyone in the world who can have straight aligned waves like that. i think it is almost safe to say the u Chrisdog, r a legend



-------------


Posted By: jamaicakid85
Date Posted: October 22 2007 at 4:00pm
He is he will probably go down as the greatest straight-haired waver of all time and one of the best overall.

-------------

Waves(2001-Present)


Posted By: Davo
Date Posted: October 22 2007 at 6:00pm
Damn...those waves is spinnin' son! Clap

-------------


Posted By: Gristyle
Date Posted: October 22 2007 at 6:31pm
Originally posted by Davo Davo wrote:

Damn...those waves is spinnin' son! Clap
Son??? You don't say Joe no more????


-------------
[IMG]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Gristyle/84497587_l.gif" />
I eat waves like cake
360 DEEP!


Posted By: mrclean1992
Date Posted: October 22 2007 at 9:43pm
man ur waves r 2 fii

-------------
[IMG]http://i49.photobucket.com/albums/f255/1101992/StarredPhotos51-1.jpg" />


Posted By: iwave
Date Posted: October 23 2007 at 8:37pm
dang ur connections are rivaling ced's

-------------


Posted By: Shockwave
Date Posted: October 23 2007 at 9:03pm
get your back up like the rest(I think you can step it up just alittle in terms of straightness)

but its cool


-------------
Aka Doc Shock


Posted By: ripps
Date Posted: October 24 2007 at 12:16am
wats a latino doin wit waves???Confused


Posted By: Gristyle
Date Posted: October 24 2007 at 12:51am
Originally posted by Mr. Tsunami Mr. Tsunami wrote:

Is that a...whiteboy?
nope he is mixed


-------------
[IMG]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Gristyle/84497587_l.gif" />
I eat waves like cake
360 DEEP!



Print Page | Close Window